2010/03/10

Cutiiiiii....

sekarang aku berada dalam kelas 5C1.. kira jadi guru ganti jap, sebab cikgu dia sekarang keluar g sekolah anak dia g ambik result SPM.. Budak2 ni nama jer kelas pertama, tp nkal gak. ada ke sorang budak tu kata " cikgu ni bukan cikgi lagi, cikgu pelajar lagi.." entah apa2...
mengada2 betul budak zaman sekarang.
kalu di beri amaran sekali buakn nye nak dengan ckap, geram aku, nnti aku buat mcm 5C5 @ 5C6, baru tau.. aku mls lah nak begarang2 hari ni cbb ada banyak benda nak pkir, x pelah budak 5C1, aku halalkan je korang bising, bukak cuti nnti tau lah aku tibai sorng2..
hahaha

esok bermulalah cuti, sepatutnya aku dah boleh blik kuantan, tp cuti kali ni tergendala.. so utk baper hari ni aku lepak je lah dulu kt SP sblum ke luar negara.. hahah... poyo je bunyi..
aku harapkan aku akan pegi dan balik dgn selamat...
i LOVe Malaysia..
ntah apa2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan