2010/07/28

penipi = pentingkan diri sendiri

memang sakit hati yang sangat dalam .. aku rasa mmng kene tipu dgn orng yang paling kuat menipu..
pentingkan diri sendiri..
bermuka-muka..
belagak baik padahal
jahat yang teramat..
mencari peluang untuk
memperoleh markah,
dgn mementingkan diri sendiri..
dal lah copy laporan aku..
buat muka x bersalah plk..
akupnat cari ayat,dia snng2 copy..
pastu kata nak edit konon, tapi haram..
edit apa, tarikh yang aku buat tu salah,
dia pun ttap buat tarikh yang salah..
tp dia boleh btolkan lagi...
kalu orng dah ambik bnda yang kita buat,
mestilah dia akan buat penambahbaikan,
so,
laporan dia mstilah lebih baik dr aku..
dah lah suka mengampu cikgu..
aku i mcm dah invisble kat sek..
mula2 aku x ksah lah, cbb aku dah biasa,
tp bila
dh time dia pntingkan diri sendiri,
sabar aku pun ada batasnya..
lepas ni jgn harap aku nak tolong ko..
kalu aku tolong ko,ko bls dgn ni..
mmng baik punya orng..
=P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan