2010/11/05

sila jangan bagi mak bapak kamu risau.. duduk di SP diam2 k..

huhhh... pelik kan tajuk hari ni....
tp hari ni mak aku mesej yg plan utk ambiik brg2 aku kat SP ni dlm 22 hb..
ohoooo.. lamanya.. waktu tu sume member2 dah bla dari bumi SP nih..
ermmm.... pas pikir punya pikir..
aku bg cadangan kat mak.. aku kata aku akan follow kreta member aku yg duk skli kat kuantan..
ermmm... tp as usual.. mak x bagi.. mak bapak aku rsau.. dr SP ke kuantan bukan nye dekat cm dri SP ke penang..
jadi.. kesimpulannya.. aku akan duk di SP dalam tempoh masa yang lama....
so.... mengelakkan boring.. aku akn tengok tv dlm tempoh 24 jam..
sbb internet time tu dh x dek.. kna potong dah.. bye2....
kalu boring sngt.. aku g lah CS nnti.. lepaking... huhu



jangan bg mak bapak kamu rsau dengan cadangan kamu itu.. ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan