2010/12/30

NEW FACEBOOK

hahhaha...
nak gelak dulu...
di sebabkan di ajar oleh seorng yg bernama imam tua .. maka aku telah terpengaruh untuk membuat onar diseluruh page yang ada dalam face book ni..
so, dgn bangga aku telah membuat 1 data acc fake lah..
best2 main..
lagi best dari main fb yg acc real ni..
dia nye nma mna boleh g tau kat cni..
bnyak pages yg aku masuk,drilah dlm msia, smpai ke luar negara..
dari yg baik smpai lah yg x baik...
dari DDR smpai lah ada plk pages anti malaysia..
kat sana, teruk giler orng MALAYSIA di hentam kuat2 oleh orng indon...
ni di sebbkan mereka mngatakan kita mncuri budaya mereka
huhu... ~~~
alasan lama...
tp mula2 masuk, aku yg panas baran ni memang lah baran dan mengamuk tahap2 gila lah...
mujur aku buat fake fb, kalu x, adalah pic aku di edit jdi benda2 yg x elok..
tp mmng lawak lah bila kita berbls komen dgn indon2 ni..
hahhahahhaa ~~~
malaysia mmng lah x nk ngaku kalah, keluarkan semua fakta yg ada.. diorng cakap ikut sedap mulut je.. bila dah kuar fakta, terus tukar topik, tukar tajuk... mmng lawak..
tp bila aku join je fb yg 1 lagi ni.. haha.. bnyak kawn2 baru, semuanya tipu2... buat berdasrakan main2 jer.. tp best kawan dgn diorang..
padahaku tu, diorng x tau yg aku ni bakal guru..
hai yaaa.. bakal guru pun leh join ke benda2 merapu ni..
btw, aku nak wish.. best join korang!!!
hahaha


TNGOK TU.. ADA MCM2 JENIS KAWAN KAT CTU.. NGEEE ~~


SIAP ADA EVENT LAGI = MAJLIS PERKAHWINAN HANGTU CENDAWAN DAN TOKEY..
haha.. lwk lah diorng.... tp sporting ~~


CUBE PERHATIKAN KWN2 BARU AKU, ADA CIN CHAN, GOHAN, RANGERS.. OTOMEN, BNYAK2 LAGI LAH...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan