2011/07/31

RAMADHAN.


BULAN RAMADHAN DATANG LAGI....
tp kini berlainan sikit...
kini, aku akan berpuasa buat pertama kalinya sebagai seorang GURU...
bukan lagi guru pelatih..
tp kini cikgu betul2..
hehe

kali ni aku akan berbuka puasa di KARAK...
pagi esok, aku bersahur kat umah..
sbb hari esok cuti...
cuti peristiwa..
so blik kg menemani mak abah kat umah...
sempat sahur je...
petang nak gerak blik karak...
mana sempat nak bukak puasa kat umah..
kang konfom gelap....

papepun...
selamat berpuasa aku uacapkan kat semua umat islam yang ada di dunia ni..
kepada member yg non muslim..
meh lah cuba puasa juga,,,,
hehe
buat warga2..
- sedara sepupu sepapat belah mak abah...
- -PSV JULAI 0 5
- PPGB POSTING PAHANG
-GURU2 FEBRUARI.
- Sek Men A al-ihsan
- Sek Men Pandan
- IPGM KSAH
- SK convent Fatther Barre
- SK Sg Pasir kechil
- SK Sg Lalang
dan kini SK sungai Dua... selamat berpuasa semua.... ~~


mcm mna lah nak drive petang esok...
dah lah sorang2...
biasa mulut aku akan mngunyah x henti2..
takot ngantok..
x pun akan melalak, karoke sorang2....
ni kalu karoke sorang2.. mula lah haus...
tu lah dugaan berpuasa utk 1st ramadhan esok..
hehhehe...

**harap ada sinar kebahagian kali ni... huhu


^
^
^
^
^

^
^
^
^
^






**tahun ni sah xdek duit raya dah..
huhu...
nak beraya kat PERAK...
ermm..
-D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan