2011/11/22

Trip to TAIPING....

TRIP TO TAIPING...
LAST2..

OK..
mula2 memang aku cekalkan hati x mau join trip ni..
ada lah sbb2 tertentu,...
aku pun x sign lah borang tersebut, 
samada aku nak g atau tidak..

ok..
hari jumaat lepas je selesai HARI ANUGERAH CEMERLANG sekolah...
kak ita tnya aku nak g ke x..
so aku katalah aku x nak g..
n aku nak blik dah ni..
just nak tunggu budak2 thn 6 ni mkn..
nak salam2..
maklumlah..
hari last dgn diorng..
pasni x jumpa dah...
huhu

pas je depa semua mkn..
aku pun salam2 lah..
mcm  biasa lah
aku ni kalu bab2 perpisahana, bab2 sedih ni..
cepat je air mata ni kuar..
so nangis lah..
nak berpisah dgn budak2...
diorng tanya..
cikgu g taiping x?
aku katalah aku x g..
pastu sume pakat2 sedih..
tanya napa aku x g..
aku mls nak citer pnjang..
aku pun blik lah umah....

bila 5 mnt smpai umah..
diorng leh datang
pujuk aku suh g gak taiping......
alahai!!!!!!!!!!!!!!!!
sedihnya...
budak2 datang...
(padahal tau.. ni mesti rancangan kak ita nih suh aku p taiping.)
lallalaalaaa ~~

so sebabkan air mata diorng..
sbbkan air mata aku...
jadi aku p lah..
aku p BUKAN sebab sesiapa..
tp sebab yg 1.. utk budak2...
last2..
sob2...

pape pun trip to taiping sngat best....
sayang korang 6WIRA
huhu....

tahun depan mesti dah x jumpa...
goodluck semua....

muah!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan