2012/07/26

takdir ..

nak kata x seronok...
sepatutnya itu bukan ungkapan terbaik yg keluar dr seorang guru..
tp itu yg membuatkan aku x seronok...
aku x boleh menjiwa persekitaran sekolah baru....
bila org tanya, seronok sek baru??
jawapan :: ok lah..
ermm.. semua tipu belaka...
tp aku percaya..
takdir n ketentuan yg membawa aku ke sini....
ada rahmatnya...
aku kene sabar..
cubaan..
dugaan dunia...
x sabar rasanya nak tunggu peluang utk aku kuar bwk budak..
kuar g tournement kat bentong ke, karak ke...
bukan niat utk berjumpa org tertentu...
hanya dlm pikiran aku...
aku hanya mahu berjumpa budak2 sg dua...
budak2 yg aku ajar bola baling....
bdak2 yg aku marah tiap2 hari...
budak2 yg aku tengking tiap2 hari...
budak2 yg aku usik tiap2 hari...
budak2 yg aku bwk ke hulur ke hilir naik CCP...
hanya korang....

tersiksa jiwa mengenangkan perkara yg sudah..
kenangan yg sudah...
tp aku tau, semestinya x boleh utk aku kuar bwak budak utk jadi guru pengiring bg sek ni...
ada rmai lagi yg lebih layak...

~~

3 ulasan:

  1. bersabar la. ada hkmah Allah tntukan jalan hidup kita ini okeyh ckgu !!

    BalasPadam
  2. terima kasih .. tanpa nama!!.. haha

    BalasPadam
  3. Bersabarlah Saida... lama2 ia akan jadi lebih baik =)Ecah

    BalasPadam