2012/08/08

CHANTEEEKK..


CANTEEKK...
bukan nak mendiscribekan perkataan cantik dr segi rupa...
bukan dr segi bahasa
bukan dr segi perbuatan..
tp dr segi perjalanan hidup...

bila dipikir2kan..
perjalanan hidup ni sngat cantk..
bermula dr sekolah rendah..
sekolah menengah.. dr sek menengah aku dah berperang dgn peristiwa nak tukar sek ..
dr SEK (A) nak ke aliran biasa..
bnyak yg kene hadap.. 
tap2 aku dapat tukar..

dr PMR yg teruk.. terus ke result SPM yg OK!!!
hehhe
smua x menyangka...

berusaha nak jd cikgu..
dgn secara x sengaja, aku jumpa keratan org photostat yg x jdi..
kalu x jmpa maknanya x jd cikgu lah aku..

cerita psl interview.. x sngka, ALLAH mendengar doa aku...
wpun aku rasa aku yg pling x bnyak ckp time tu..
tergagap2 nya..
tetiba aku dpt.. alhamdulillah..

hbis degree... aku dpt sek pertama aku...
1st posting..
ermmm.. ingat sek tu aku akan duk dlm 8 ke 10 thn..
tp apakan daya, bnyak yg terjadi. hanya blh bertahan 1thn 5 bln je..
cukup singkat...
banyak cerita..
banyak perkara..
banyak helah..
banyak tipu daya..

akhirnya aku tukar sek...
mula2 ni sngat x biasa.. 
dah sebulan lebih di cni..
tp smuanya sperti smlm...



2 ulasan: