2009/09/25

PRAKTIKUM... SEK SG PASIR KECHIL...

Assalamualaikum....
em, sesi praktikum yg ke dua plak aku kena di SEK SG PASIR KECHIL..
banyak kenangan manis yang x dpt aku lupakan..
maklumlah, dah 2 bulan jdi guru kat sek tu..
huhuhu


** ni Murid tahun 1 Berlian, geram gak kat budak2 ni, xdengar ckap, kalu kita mrah bukan diorang faham pun, huhuhu
tp seronok gak ajar budak kecik cam tu...








** Ni budak kelas 4 Delima.. Aku ajar Pendidikan SEni VIsual..





** Yg ni plak Kelas 5 BErlian, kelas pertama gitu.. aku ajar diorang subjek PSV gak...

** em, ni kelas 5 Delima.. kelas ni special ckit cbb nya aku ngajar dua subjek, PSV dan PJK...
Kira diaorang kena mengadap muka cikgu ni 2 kali seminggu..
cikgu nak ucapkan terima kasih banyak2 cbb korang anjurkan jamuan untuk cikgu hari tu..
Pada kak Shahrina gak, thank You..
Walaupun keLas 5 Delima ni pernah adakan 1 insiden yg x dpt cikgu lupakan, namun, cikgu tetap maafkan dan sayang korang semua.... Hari tu marah acah2 je...
Jangan lupakan cikgu ni k...
Bagi murid yg terbaca blog cikgu ni, kirim salam pada mereka semua..
Bagi Guru - guru dan kakitangan SKSPK, Thanks a lot...
love.. LOVE.. LOve..

kepada yg masih berhubung dgn cikgu ni, teruskanlah.. smoga hubungan tu x habis n hilang mcm tu ajer......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan