2009/09/25

RAYA vs ????


SElamat Hari Raya semua...

kepada seluruh umat islam, muslimin dan muslimat di dunia ini......


Hari raya tahun ni, banyak benda aku n family aku buat, pd mulanya,
kitaorang rasa sedih sbb x dpat berya di PERAK, nmun.... semuanya berubah...
Syok giler.. banyak lah aktiviti yg kitaorang sume buat...



1) 1 st hari Raya.. mcm biasalah, bersalaman dgn abah, mak, & ahli keluarga yg lain..

LOVE you all...




Ayahanda dan Bonda


2) p mkn KFc... Kat kuantan Parade





3) then kitaorg 1 family, g main bowling... tu 1 st time untuk aku lah..

pada mulanya kitaorang buat 2 team, aku team dgn Pn Siti Norlida & adik imah..

Team yg 1 lagi iaitu , kakak, Zahran & diketuai oleh Mohd Halil...

Ni semua undi, bukan boleh chopp je...


aku (empunya blog ni)

adik aku....



adik aku.. budget prolah tu.. hehehe






sebelah kiri yang serba coklat tu kakak aku.. n adik aku...


Ni sape plak yg sabotage aku ni..

sape yg snap picture ni, penat je posing...




4) p berkelah kat Taman Gelora...
jgn kacau orang tengah buat date tu...
hahahaha




5) aku di paksa utk main DAYTONA oleh adik aku yg bongsu tu..
mujur time tu kat pakson x ramai orang..
bila dah main best gak..
rasa nak beli token banyak2..
boleh race lah ktakan..
adik aku kta, "angah kena try main, kan nak ambik lesen kereta nnti.. huhuhu"
kira ni mcm persediaan lesen P lah gak..






6) em, kena melukis gak kat umah..
sbb nak tolong adik buat kjer sekolah dia..
sampai kejer yg EN Z bagi pun aku xsiapkan..
esaiment berlambak lagi kat kampus tu....
huhuhuh












Tiada ulasan:

Catat Ulasan