2009/12/04

Kenangan ku....

erm.. ni aku saje lah nak post pic aku dri aku tadika, sek rendah, sek menengah..
saje nak ingat kembali kenangan yang pernah singgah dalam hidup aku...
dalam diam aku merindui kenangan itu...
hehe




- ni pic aku time tadika kemas.. kira murid terpilihlah sebab bleh terima sijil kat atas pentas... tengok aku sorang je pempuan mewakili kelas aku... huhu -



- ni intan Liyana.. kira bestfriend aku lah time aku tadika.. umah pun sebelah je, 1 lorong.. skrang aku x tau lah dia ada kat mana, entah2 dah berana pinak.. hehe -


- ni time aku mengaji di Fardu Ain, darjah 3.. sedap lagi suara time tu... huhu -



-Darjah 4 Mahir, bersama cikgu Kamarul Zaman.. -











- sekitar jamuan akhir tahun darjah 6... lepas UPSR...-
ni budak kelas 6 Mahir, kalu sesiapa rasa diri dia ada dalam pic ni , sila inform ke aku k... huhuhu -







- Zaman Di Sekolah Menengah (A) Al - Ihsan... hehe..., (F1-F3) time ni ingat nak jadi ustazah bila dah besar nnti, tp xsampai hajat tu, coz jadi guru PSV je, tp tetap seorang pendidik... hahahha -



- TINKATAN 5 Di Sek Keb Pandan... -


-SAJE NAK INTERFREME GAMBAR SEKOLAH DULU2, UNTUK DIJADIKAN KENANGAN KE ANAK CUCU..
BAGI SESIAPA YANG ADA DALAM GAMBAR DI ATAS, SILA INFORM KE TUAN PUNYA BLOG NI...
EHHEHE -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan