2009/11/19

<<<< BALIK KAMPUNG >>>>

Akhirnya jadi jgk aku blik umah aku kat KUANTAN tu esok...
pada mulanya aku bercadang nak blik lambat, cbb nak uruskan hal JPJ tu, tp semua ditunda pd 7hb.. so aku membuat keputusan yg agak waras utk blik umah dulu.. kalu x aku kena tunggu dri hari ini smpai lah 7hb tu.. lama lah plak nak melangok kat umah sewa aku ni...
risau kpd bnda2 yg x baik pun 1 hal...
huhu

so, aku akn mninggalkan dunia IT ini buat semntara waktu, cbb umah aku kat sana xdek plak jalur lebar internet ni, brodband kakak aku je lah yg ada, tp mls plk nak pinjam kat dia...
bila dah blik smula ke SP aku akan melakar bnyak cerita yg pnas, hot, sejuk, beku pada bog aku ni...
kpd peminat setia tunggu jelah ye ....
nnti SAID ADDIN akan berbicara lagi..
cau..
adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan