2010/01/23

Jejalan Cecari Pasal (Part3)

(15-12-2009) akhirnya setelah hal untuk mendapatkan lessen settle, aku , kakak n adik aku pun akhirnya pergi juga ke Kuala Lumpur. Disana aku tinggal di sebuah hotel, 3 hari 2 malam… harga hotel tersebut rm90 semalam.. kira semua perbelanjaan kami di kongsi bersama, guna duit sendiri tau, xdek nak pau duit mak bpak.. hehe… aku n adik aku hbiskan sepenuh masa dgn berjaln-jln sekitar KL, mklumlah kmi ni “jarang” turun KL.. heheh.. ibarat kmi ni pelancong lah..
ni aku nak citer skit pasal KLCC… bkn aku saje2 nak citer tp my sister yg beria2 suh aku ltak dlm blog ni… maybe lah korang penah naik twin tower skybridge tu.. mula2 aku ingat kene byar, so kitaorang buat2 lah pergi bertanya cmne nak naik.. last2 tngok free.. tp time tu pkul 5, diorang kta tiket habis.. so kami ambik keputusan g esok pagi.. kami kuar hotel dlm lingkungan pkul 9 cmtu lah.. tiket balik ke kuantan dah beli dlm pukul 530 petang.. bila smpai je di KLCC tu, kitaorang g lah beratur, mmng ramai giler yg beratur, dgn pelanc0ng asing lagi, adik aku yg kecik tu lah beratur, mujur dia pndai speaking, coz orng yg kat kuanter tu mmng speaking… mula2 kmi ingat dpatlah naik dlm pukul 11 ke 12 ke, tp upenya tiket yg ada hnya pkul 4.30, mstilah X smpat nk pg PUdu kalu pukul 4 bru kmi nak naik Skybridge tu, so kami cam hampa lah, tp kami cuba Tanya tiket yg lebih awal, nasib amat baik sbb ada gak 3 tmpt ksong utk tiket pkul 3.45… huhu nak jdikan cerita enjoy gak lah naik, mklumlah kami smpai ke tingkat 44, cbb KLCC kan ada 88 tingkat..
**encem gak orang yg adviser pelawat2 skybridge tu.. hehe
kat KL aku ada lah beli ole2 kat mak n abah.. aku beli kain psng wrna coklat ke mak.. adik beli bju kemeje coklat ke abah.. kira sama kaler lah.. ke aku aku beli kain psng wrna ungu.. hehehe










Tiada ulasan:

Catat Ulasan