2010/10/29

KERETA VIVA 850

harini skali lagi aku ditahan di IPG.. erm.. pelik..
walau tidak membuat sebarang kesalahan, pasti CCP aku yg comel n kecik itu ditahan lagi..
pelik bin ajaib..
apsal guards itu sngat jeles melihat CCP ku yg comel itu ~~~
sungguh pelik..
tadi aku masuk sahaja ke asrama, dan kemudian pak gard sanggup menaiki motor utk mengejar CCP putih itu.. sungguh dasyat..
bila sudah mendengar leteran ia, aku pun masih mempunyai kekuatan untuk membalas balik bebelan orang itu..aku x kan sekadar mendengar atau mengiyakannya, kalu aku rasa aku x bersalah, aku pasti menegakkan nya..
sehingga kan kawan ku yang turut berada di sebelah, takot dengan adengan jawab menjawab itu... huhuhu ~~~
dasyat kan ~~~

kemudian, 4 jam kemudian. aku masuk semula ke IPG.. dan apabila mahu keluar, skali lagi aku ditahan...
adushhhh ~~~ bertambah pelik..
Orang itu snggup melihat semula rakaman CCTV hanya sekadar utk melihat sejarah kemasukkan keluar masuk CCP.. huhhh..
apsal x pasal aku nak kene tulis surat tunjuk sebb plk.. mustahil aku nak tulis.. jangan harap aku mahu tulis ~~~

sungguh glamor kamu wahai CCP.. semua guard sudah mngenali kamu.. kefemesan kamu telah mengalahkan tuanmu sendiri.. hihihi..


ini bukan kamu.. tp sedara sepupu sepapat kamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan