2011/05/18

HARI GURU............


SELAMAT HARI GURU.....
akhirnya aku menyambut juga hari guru di sekolah....
menjadi guru tetap kat sekolah...
sepanjang praktikum, x pnah pun berjodoh dengan hari guru,...
best2..
sangat santai....
permainan...
persembahan...
dan lain2...
hadiah???? bukan ahdiah yang aku cari.. sekadar melihat budak2 ni ingat ke aku jer....
sebab dari dulu lagi aku dah taret.. budak2 ni bukan macam sekolah aku praktikum dulu...
dapat hadiah berplastik2....
namun, aku SANGAT SANGAT SANGAT bangga.... kerana diaorng ingt n menghargai jasa seorang GURU...
harap2 jangan lah tarikh 16 MEI je yang diiorang pulun menghargai jasa guru....
huhu ~~~
ANUGERAH??? haha... dalam kegembiraan, aku dapat plak TITTLE ANUGERAH GURU ANGGUN....
aduh!!!!!
malu giler....
cam x sesuai je anugerah tu utk aku....
hahhhahaa
anda rsa sesuai x??
konfom x sesuai...
apa yang aku nak cakap... anggun ke??? huahuahuahua




selamat hari guru semua kepada semua guru terutama di
TADIKA kemas Taman tas...
SK BATU LAPAN,
SM(A) AL-IHSAN,
SMK PANDAN, IPSAH,
SK CONVENT FATHER BARRE,
SK SUNGAI PASIR KECIL,
SK SUNGAI LALANG dan kini Sekolah tetap iaitu
SK SUNGAI DUA....
SELAMAT HARI GURU cikgu cikgu semua......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan