2009/10/31

hari yang sunyi..

hari ni aku pegilah kluar, outing lah katakan
walau pun dah 3 hari hajat ni x berkesampaian...

kalu duk maktab, sllu gak kuar jalan2 ni, tp duk umah sewa ni jarang lah plak...
ooo.. time aku lalu kat jalan tokong wat siam tu, mulanya tkot lah jugak, tp tangan aku dah bersedia dgn payung untuk mengetuk jebon-jebon yang datang... mana tau ada anjing ke... huhu

mujurlah, di hening petang yang penuh dengan kesunyian itu, semuanya berjalan lancar..
xlah takot sangat lalu kat situ, tp mesti berhati2 lah, kitakan pempuan...
huhu boleh lah aku kluar selalu ikut jalan tu...

aku pun sampai gak ke CS, hari ni bnyak jugak aku beli, beli beras, , sardin, dan rice cooker...
aku ni mmng jenis yang x suka guna harta orang, apatah lagi dalam keadaan yang x menentu ini, lebih baik aku beli je...

mmng dri dulu aku ada hajat nak beli rice cooker, time kat bilik c 001 lagi, tp msa tu hati ni x kesah kalau nak meminjam... now, x lagi...
xpelah guna sendiri lagi AFDHAL....
hahaha

lagi kenyang perut ku ini untuk menelan biji nasik yang aku masak melalui air tangan ku sendiri.....

** lepas ni xdeklah orang nak kata aku masak nasi lembik lah, keras lah.. dah lah mintak tolong aku masak, banyak songeh plak... nasi yang aku masak tu masuk perut bagi kenyang gak kan..
sendiri mau ingat lah...

___________________________________________
___________________________________________

Tiada ulasan:

Catat Ulasan