2009/10/14

PERGINYA SEORANG NENDA...

em, petang tdi aku dapat mesej dr mak, yg nenek belah mak bru je meninggal..
terkejut jugak sebabnya sebelum ni nenek ok je, kalu sakit lutut tu mcm biasalah..
pastu aku pun terus call mak, katanya mak n abah dalam perjalanan pulang ke CHENOR..

aku : mak nak suh kakngah balik ke?
mak : x pyah lah, lagipun orang nak kebumikan nenek malam ni jugak..
kalu kakngah balik pun x sempat.
kakngah doakan aje lah nenek kat sini.
aku : kalu macam tu xpelah. mak pun baik2 lah yek kat kampung tu.....
kim slam semua..

aku serba salah nak balik ke x, cini dgn pahang jauh lah gak. so aku xdpt balik untuk bersama2 kebumikan jenazah nenek.
aku hanya mampu berdoa agar rohnya di cucuri rahmat..

kadang2 rasa aku x patut x blik, lagi pun cuti deepavali kan ada, tp masalah tiket lah pulak.
tiket dah habis n aku x mau nak nyyusahkan abah untuk beli n cari tiket bus tambahan untuk aku time aku nak balik ke SP semula nnti..
huhuu

pada kawan2 yg ada membaca blog ni, harap dapat sedekahkan AL-FATIHAH kepada jenazah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan