Tarikh
|
|
Kelas
|
|
Masa
|
|
Aspek
|
Gerak
Ceria
|
Standard Kandungan
|
1.1,
2.1, 5.1
|
Standard Pembelajaran
|
1.1.1,
2.1.1, 5.1.1
|
Objektif Pembelajaran
|
1.
Melakukan pergerakan yang melibatkan kesedaran tubuh
dari segi bentuk dan imbangan.
2.
Mengenal pasti kesedaran tubuh dari segi bentuk,
imbangan, pemindahan berat badan dan layangan.
3.
Membuat persediaan diri sebelum, semasa dan selepas
melakukan aktiviti Pendidikan Jasmani.
|
Nilai
|
Baik
Hati
Kerjasama Bertolak
Ansur Keadilan Kejujuran
Bersyukur
Tolong-Menolong Bertanggungjawab Hemah
Tinggi Hormat-Menghormati
Kasih
Sayang Kesabaran
Ketekunan
|
Aktiviti
Pdpc
|
Round
Table Think Pair
Share Hot
seat Pembentangan
Hasil Sendiri Role play Gallery
walk Three stay One stay Peta i-think Deklamasi
sajak Nyanyian Lain-lain
|
Peta
|
Peta
Bulatan Peta
Buih Peta Buih
Berganda Peta Pelbagai Alir Peta Titi Peta Dakap
Peta Pokok Peta Alir
|
PAK 21
|
Komunikasi Kolaborasi Kreativiti
Pemikiran Kritikal
|
Aras Pemikiran
|
Mencipta Menilai
Menganalisis Mengaplikasi Memahami Mengingati
|
Pentaksiran
dan penilaian
|
Latihan
bertulis Laporan amali Eksperimen Kuiz Soal jawab Pembentangan
Pemerhatian Lisan
|
BAHAN BANTU
BELAJAR
|
Gelung
rotan Pundi
Kacang Kayu
Besbol
Bola Marker
Kayu Hoki
Kon Tali Skiping
|
EMK
|
Kreativiti
dan Inovasi Bahasa Sains dan Teknologi Keusahawanan
Pendidikan
Alam Sekitar Patriotisme TMK Nilai Murni
|
Refleksi/Impak/
Penambahbaikan
|
____/
____ orang murid dapat menguasai
objektif pembelajaran dan diberi latihan pengayaan/ pengukuhan.________orang
murid tidak hadir.
|
Jom lepak kat merepek corner!!! Ada mengarut tapi bukan mecarut, Ada emosi, Ada informasi, Ada Gosip, Pengetahuan Am, Sejarah, Kesenian, Matematik, Sukan, Semualah...layan kan aje!!
2018/01/28
RPH PAK21 PENDIDIKAN JASMANI TAHUN 1 SEMAKAN 2018
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan