2012/09/17

HAYATI si penyanyi...


ok... hari ni nak introduce bdk yg bernama HAYATI ni..
ok.. muka yg separuh dh kene tepung di atas....
hehe.. 
tdi sebelum balik ke pelangai...
budak ni ada mesej aku...
saja lah dia bertanya khabar...
dalam keadaan ngantuk.. kuturuti jg mereply..
biasalah.. 
xnak hampakan orang yg ingat kat kita kan...
so aku mesej lah dgn dia....
last2 ada 1 ayat yg buat aku touching!!! 
## xpelah kita owng phm mentang2lah ckg ada skh bru.. ##
sebenarnya... dia mengajak aku ke sg 2..
katanya ada sukan sek..
oh nooooooo...
aku dah tukar sek..
bukan x nak g..
tp xleh g...
banyak lagi komitmen lain...
huhu 
so.. aku pun ambik keputusan, hujung mnggu ni, nak g karak lah..
mnggu ni x balik.. sbb ada sek ganti..
so ahadnya aku bleh lah jln ke karak...
maklumlah.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan