2012/09/13

PELIK bin Ajaib

aishhhhh
hari ni aku post lg kat fb...
ingat duu x nak dh post mengepost..
huhu
dah kali ni 4 kali dah aku call PPD...
semalam n hari ni...
sbnarnya aku try bkk eg TUKAR lg..
nak daftar....
ingat thn depan baru nak apply..
tp nak daftar pun x boleh...
dia kata nama xdek dlm data...
so.. aku saja lah nak elesaikan masalah eg tukar aku tuh..
mula2 call.. pegawai xdek.. sbb jamuan..
pastu esok pagi call...
pegawai mesyuarat..
pastu call lagi...
pegawai tu xdtng keje..
aishhh.. mana 1 yg betul pun x tau...
ermmmm
maybe saja je kot... tkdir..
xnak bg aku masukkan eg tukar...
aku bkn nak msuk..
aku just nak DAFTAR..
xpe lah...
aku putus asa.. (cepat betul putus asa kan)
heheheeeee
thn depan kita call lg yek...
hahhaha...

##selamat bertukar bg yg mntak tukar tu...
hee...
im ok2 aja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan