2012/09/17

MATURED kah aku...

nampak umo 25 ni x menampakan ke matured aku lah...
aku still rasa mcm budak2...
## bunyi cam xsedar diri je kan ##
tp tu lah hakikatnya...

semalam n hari ni, aku banyak mesej dgn bekas student aku..
a.k.a bdk form 1..
ok.. 
mereka baik dgn aku...
so smpai sekarag pun stil msj dgn cikgu diorng ni..

aku pun layankan aja..
pempuan k..
xdek kene mengena dgn hati yek..
hehe..
kadang2 terasa terubat rindu..
bila ada budak yg ingat kat cikgu diorang ni..

disebabkan hobi aku jgak mereply mesej..
so aku mesej aja
x jadi masalah kan..
untuk aku n mereka2 berkongsi cerita...
berkongsi pendapat..
as a teacher lah
as a friend jgk
huhu

thanks korang..
sebab masih ingat cikgu ni...
## sayang korang ##

aku maybe x kan jumpa anak murid yg macam tu lagi...
ye lah...
baru je bersua
last2 dh akhir thn
tapi, hubungan tu terlalu rapat..
kredit jgk utk kak ita..
sbb merapatkan aku dgn student aku..

aku jgak syg kak ita mcm kakak aku
tapiii..
iam sory kak ita.... a lot of sory..

( nangis lagi)
^^

^^

^^


as a gambar je
xdek kene mengena dgn hidup
selalu dating dgn dia
dating depan TV je lah
hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan