2012/09/30

kakak spek mata bingkai hitam

ok...
org sibuk nak baca utk exam kissm
aku boleh plk menaip post baru..
hari ni nak citer tentang kakak spek mata bingkai hitam
sapakah dia...
jeng... jeng... jeng...
ok lah...aku baru je kenal kakak spek mata ni..
x sampai sethun pun...
sbb dia cikgu baru kat sekolah lama aku tu..
dia dari terengganu...
rupanya..
dialah yg baik antara yg lain..
ada sama aku waktu aku ditimpa bnyak masalah...
ada jgak yg lain..
tapi dia ada...
smpai skrang kami still contact each other..
at least, waktu dia x BZ.. dia ada..
aku pnah citer kan kat entry yg lepas...
kakak umah sukan biru..
opssssssssssssssss
rupanya ada udang disebalik batu...
x sangka....
xpe lah...
tu semua dugaan hidup..
yg penting aku terima
yg mna boleh trima aku..
terima kasih..
yg masih blurrrrrrrrr untuk mengetahui siapa aku...
dont wory..
aku x salahkan sesapa...
^
^
^
=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan