2009/11/07

lee budak mana tue.......

huhu!!! saper tu?
erm, sebenarnya aku rasa ngantok lagi ni, tp cm x leh dah nak tdo ,so terus bangon n mandi, mna x nye semalam pkl 6 lebih aku tdo..
6 pagi tau, bkn 6 petang , bangon plk pukul 10, kira +- 4 jam je aku tdo..
lepas subuh baru tdo, org len tdo dulu bru subuh....
huhu

bukan sibok study, tp sibok guna YM... duk berchating dgn kawan sek rendah yg bru je aku temui smula melalui Group Fs sek lah.. huhu dia ni dari darjah 2, 3, 5 dan 6 kitaorng 1 kelas.. tahun lain aku n dia x ingat sngat lah apa yg berlaku, tp darjah 6 lah pling bnyak kenngan... maklumlah nma pun budak2 time tu....
dia yg add aku mula2, aku pun aprove je lah..
huhu
rupanya mamat ni ke ingat kan siapa...hehehe

erm, bnyak gak aku bersembang dgn dia, dia membebel ke aku,aku membebel ke dia.. huhu
kitaorng sibok lh mengenang kembali saat2 kat sekolah rendah SKBL, mengimbau kenngan yg telah berlalu lah..
tu yg terlajak smpai pukul 5 tu
huhu
erm , pastu kitaorang cerita hal masing2..
yg ajaib nya aku leh citer ke dia mcm2 hal, pdhal kitaorang mcm ibarat bru kenl je,mcm ada scene yg x patut citer je...
bru add kt fs sehari, ish... macm dah kene jampi je..
** woi leee yg baik, kau jampi apa ke aku??
hahahah

dia x bnyak berubah, muka lebih kurang sama, tp lebih tinggi lah.. n lebih matured.. dulu kan kau berhingus lagi...
hehehe
lee yg baik jgn mare ye...
huhuhu

** aku seronok plak imbas kenangan semalam, smua x diduga, tba2 kau muncul dgn bawa 1000 cerita...
all the best, buat yg terbaik apa saja yg ka nak buat nnti...
huhuhu

terbaik lee..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan