2009/11/02

TADIKA KEMAS




erm, tiba2 teringat pada seorang teman semasa umur aku 5 ke 6 tahun,,,
nama dia bermula dari pangkal S gak, sama mcm aku... hehehe dari awal dah sama... belum terjah yang lain lagi..
masa kitaorang di tadika kemas TAMAN TAS.. tahun 1993 kot... masa tu, kitaorang baik sangat, maklumlah x tau & x kenal batas-batas pergaulan ni.
dia baik, kira masa kecik tu aku tengok dia ni hensem lah gak...
haha
mata kanak-kanak lah katakan..
tp lepas je tadika tu, dia mulakan sek rendah kat tempat lain..
dr situ aku x jumpa dah dgn dia..
hanya gambar sebgai kenangan..
gambar pelajar tadika terbaik lah katakan untuk kelas hijau, duk sebelah2 lagi..
hehehe
gambar tu ada kat rumah, so aku x leh nak upload kat cini..
aku harap aku leh jumpa dia lagi.. di alam dewasa nii
***tapi kalu betul2 jumpa dia malulah plak
hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan