2009/11/06

x sabar menunggu semester baru...

erm, tiba2 hati ni rasa teramatlah sangat x sabar menunggu 2 minggu lagi cuti sekolah..
ini bermaksud aku akan bercuti dan memulakan semester baru...
huhu
bukan apa, banyak giler kejadian yang x diingini oleh aku dan banyak plak kejadian yang di ingini oleh orang-orang tertentu berjaya..
kepada yang berjaya menghasilkan misi yang baik atau sebaliknya, tahniah aku ucapkan..
kepada manusia yang bertopengkan syaitan, henti2 kan lah membuat dosa, x payah menjadi penghasut, xpayah juga menjadi seperti manusia talam 2 muka....
semua yang terjadi akan aku ingat sampai bila2..
jangan lupa, aku ni panas baran, pendendam, bukan ke ada orang pernah "mengata" aku yang perangai aku ni teruk, entah teruk kat mana pun aku x tau.. pada hal aku rasa aku x pernah pun nak menyebok o mengacau hal orang terutama hal kau!!, aku dah buat hal aku sendiri pun...
bukan pulak aku nak mengata perangai aku ni baik, tp aku x pernah plak cari pasal dengan orang tu!!
macam lah perangai dia tu dewa sangat...
huhu
blah lah.....

** siapa yang makan cili dia lah terasa pedasnya..
pada yang terasa,
padan muka, sape suh terasa,
lain kali buat lah lagi,
biar pengsan sebab tersalah makan cili,
bukan sebarangan cili,tapi cili yang PEDAS sekali...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan