2009/11/09

PIASU CUKUR




erm, hari ni aku kuar, g tengok filem Pisau cukur..
syok lah gak...
aku kuar dgn katy n hafis..
budak clasmate aku lah..
pas je aku g tengok wayang, tiba2 dtng plak syazwan n abu..
abu datang sorang, katanya dia bosan giler duk umah...
(dah hbis study lah kot dia tu?? rajin abu study awal)
hehehe
kami pun g lah mkn kat McD.. kalu dah berkumpul mcm tu, tambah plak ada abu, wan n hafis, gamat giler + bising lah Mac D tu.. huhuhu
huhuhu
by the way, iam heppy today
haha




- ni gambar katy n hafis.. mesra nmpak... aku pndang dari depan je lah, dah lah jd fotografi diorang....

2 ulasan:

  1. saida happy bukan sebab kuar..
    tp ada sebab lain nih...
    :p

    BalasPadam
  2. banyak lah....
    besa2 je
    heheh

    BalasPadam