2011/01/25

JOM layan cerita

Di sebabkan special kes n kene duduk kat umah, so aku pun layan lah citer kat tv..tp, semenjak beli broadband baru ni, aku xdek lah on tv selalu.. kdng2 malam je, sejam, pastu terus on9 internet..
So TV bukanlah favorite utama aku sekarang..
Tp dah lama x layan korea..dulu masa kat SP, sllu tngok 8 tv,tp sekarang jarang dah..
Slot ASEAN kat TV3 tu pun cm best gak.. walu ada yg kata x best sebb heroin dia x hensem,eh bukan,x cun... tp aku tngok jalan citer dia ok lah..
SEDIH.. membuat hati ini turut bersedih time tongok citer tu .. "THANK YOU"



Ni pula antara citer KOREA yang tersangat best bagi aku.. walau tngok 10 kali pun x boring.. heee..


SASSY GIRL CHUN HYANG - sebab ada Mu Ryong...


BOYS OVER FLOWER sebab ada Jun Pyo.. huhu


Ok kita beralih plk dri KOREA, kita g plak ke genre aksi..thriller / horror ...
erm.. di sebab kan adik aku baru je beli dvd movie FINAL DESTINATION, 1 2 3 4 ,so aku pun mghabiskan masa menengok citer tu ..
walaupun sebelum ni aku hanya pernah tngok yg siri 2 n 3, tp kali ni aku tngok semuanya sekali..
maklumlah.. peminat tegar citer2 macam ni.. Thanks Adik.. sbb beli dvd tu.. heeee


Selain Final Destination, nnti ingat kan nak beli citer yg bertajuk SAW ni.. Tp x pernah pun nampak dvd or dngar sngat citer ni..
Aku pernah tngok citer ni kat tv sekali, n kat SP sekali, sbb ada kawan tu downloadkan n pasang kat kelas time lec xdek....
Entah ada bapa banyak siri pun x tau.. tp rsanya lebih bnyak dr FD kot..
Tp citer ni maybe lagi ganas n seram lagi berbnding final Destination..





Oppsss.. apsal ada SRH n Kajol ni.. hehe..saja lah nak letak genre bollywood pulak...
Citer ni aku ingat lagi aku mula tngok masa akhir tahun darjah 6.. time tu dah habis exm UPSR..
So, masa tu, dah hbis exam, Sek SKBL pun buat lah aktiviti bebas..baik punya aktiviti, ada cikgu tu pasang citer ni kat bilik tayangan.. so, mula2 aku langsung x minat hindustan ni.. tp sebab sume kawan baik aku time tu nak g bilik tayangan, so aku pun TERpaksa lah join sekali..
Sekali tengok, best giler lah pulak..
huhu... sngat sedih, sngat emosi, n smpai sekrang , kalau ada mna2 chanel tv yg tayang citer ni, aku msti tngok.. hehe...

Citer Movie Melayu??? banyak sangat... nnti lah aku post lain.. hehhee.. yg penting, martabatkan filem MELAYU.. ahaks....

SAH sign out dulu.. bye2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan