2011/01/28

NASIB cerah PISMP

ALHAMDULLILLAH..
Bersyukur sangat sebab x lama lagi aku akan digelar cikgu Saida.
Rindu rasanya x mendengar panggilan tu..

Assalamualaikum cikgu..
Apa khabar cikgu..
Cikgu dah nak balik dah ker?..
Cikgu sihat..
Cikgu comel lah ..

( tu pkataan budak2 yg suka bodek.. ahaks..) tp seronok je dengar..

Tp x lama lagi, aku pasti akan mendengar dialog2 tu.. hehe..

Bersyukur sangat.. dapat jugak aku posting.. setelah 3 bulan kot duduk kat umah.. menjadi suri rumah sepenuh masa.. akhirnya aku akan kerje tetap..Amin ~~~
Tak sia2 aku blajar 5 thun setengah.. terima kasih KPM, IPG, n semua lecturer yang banyak membantu aku di IPSAH..
Akhirnya aku jdi guru jugak.. sukenye lah.. boleh tdo dengan tersenyum.. huhu ~~

Lepas ni, dlm hari SELASA, nak kene call JPN PAHANG untk pengesahan daesrah n sekolah pulak..
Di mana aku di tempatkan, aku terpaksa n menerima dgn hati yang terbuka..





Terima Kasih yang tidak terhingga kepada pihak KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) , IPG KAMPUS SULTAN ABDUL HALIM (IPSAH), kerana memberi peluang kepada saya belajar 5 thn setengah di sana..
Dan ucapan jutaan terima kasih kepada DR WEE KA SIONG , kerana membela nasib 1950 pelatih yang lain.. hehehe ~~ Hepy Chainese New Year..




Terima KAsih kepada para Pensyarah ..semua lah.. x kira dr sem 1 hinggalah sem 11.. lama tu..




hehe.. semestinya.. saya sayang PAHANG.. sebab tu sy pilih awak.. hahhaa... sekolah mna x tau..asal poskod PAHANG..










Hehehee.... lama x pakai.. dah calar dah.. nanti nak buat bru.. yahooo..
amin ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan