2011/01/29

JPN PAHANG call saya.. huhu



Lirik Lagu Negeri Pahang

Ya Allah yang Maha Kuasa
Lanjutkan usia Duli Yang Maha Mulia
Dirgahayu Darul Makmur
Aman dan bahagia sentiasa abadi
Ya Allah selamatkan kebawah Duli
Raja kami

Kita mulakan dengan set induksi.. Nyanyian lagu Negeri pahang..
sebnanya, aku dh lupa lagu tu.. hahha... sbb aysik nyanyi lagu kedah je..
Tapi xdek lah teruk sngat.. bila baca sekali terus lah ingat..
huhu..
hari ni hari ke2 yang aku tau aku posting kat ne.. so td wakil JPN call..
dia suh bersedia untuk pergi lapor diri 7hb ni, 8.00 pagi.. heee..
Tp bila di tanya, smada aku dapt sekolah mna, dia x nak bg..
ermmm
(nak kene kemas beg ke x nih??)
hehe.. dia sama ada aku dapat jauh.. or stil dlm kuantan..
hehehe ~~

jadi kene tunggu isnin lah, nak call n call lagik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan