2011/01/31

JOM berangan ...

JOM beragan... haha
X salah kalu kita berangan sekali sekala... hidup ini kadang2 perlukan angan2..
bukan angan2 mat jenin.. atau angan2 nak kawen dgn anak raja...
tp ni angan2 yang nyata...yg boleh bg kita semangat... huhu



Jom berangan nak shoping.. hahaha... poyo je ayat..
Tp x leh lah nak beli sekali gus.. ntah thun bila dapat pun x tau lah..
Tp x salah kalu nak berangan awal kan.. biar ada moto hidup sikit di mna duit yg ada itu nak di belanjakan.. haha
haha.. ni dah terikut2 teah ni.. berangan je lebih ..



Hp BB.. boleh lah nnti pakai 3 phone sekali gus.. uishh.. cam tamak lah pulak.. ermm.. agak2 nak beli sim kad lain x.. celcom dah ada, maxis juga.. 1 lagi?? digi kot.. hahha
ermm..pasni main je lah fb tu. ish2.. apa nak jdi..
jap2.. kalu dpt ulu.. boleh connect internet x.. hahha ~~



Nak beli GPS utk kreta comel aku tu.. maklumlh..
x tau jalan, x kenal jalan.. nk jalan mna2 pun susah.. kalu Ada GPS kan senang.. senang ke.. ermm.. ntah lah..




Niat di hati nnti nak beli baru.. laptop yg sekarng ni ada still boleh guna.. baik lagi.. tp saja nak tambah koleksi..(giler!!!!)
Laptop yg aku pakai ni banyak kenangan.. dh nak 5 thn dah aku beli laptop ni.. aku guna duit kerje aku masa aku kerje pas SPM tu.. huhu..
sangat berbaloi.. Apa2 pun, aku sngat sayangkan laptop acer ni.. huhu..



Last sekali.. hanya sekadar angan2 kot.. bukan keperluan pun, hanya kemahuan..
sbb sekarang guna kamera digital biasa jer..
Kalu bajet mencukupi.. teringin nak ada kamera dslr.. nmpak cntik je kalu ambik gambar guna kamera dslr ni..
hhehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan