2011/03/13

amanda - SESAAT INI


sesaat ini aku menyedari
namun hatiku masih menyayangi
masihkah engkau menyintai diriku...
tetapi aku kau kecewakan

didalam hati aku terluka
masih terasa kepedihannya
terima kasih ku ucapkan
selama ini ohh kekasihku

tak guna kau rayu pada diriku
tak guna kau pinta simpati dariku
janganlah kau seksa diriku ini
usah diharapkan cinta dariku

mengalir lagi airmataku
perpisahan untuk selamanya
selamat tinggal aku ucapkan
padamu kasih yang ku cintai

tak guna kau rayu pada diriku
tak guna kau pinta simpati dariku
janganlah kau seksa diriku ini
usah diharapkan cinta dariku

mengalir lagi airmataku
perpisahan untuk selamanya
selamat tinggal aku ucapkan
padamu kasih yang ku cintai

sesaat ini aku menyedari
namun hatiku masih menyayangi
masihkah engkau menyintai diriku
tetapi aku kau kecewakan


http://www.youtube.com/watch?v=lUvfTlqbS4s&feature=related

ni lagu dia kat youtube.. xleh nak upload.. berat..
ahaks~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan