2011/03/11

apa itu CINTA

ok lah... kita kembali ke mood jiwang yang x berapa nak jiwang nih....
Ermm...
di sebabkan aku sngat daif hal2 cintan2 ni...
maka aku x tau apa yang kaum adam pikir untuk bercinta ini.
bagi aku, biarlah percintaan yang di bina itu kekal abadi hingga ke akhir hayat...
bukan bercinta hanya untuk test test power lah...
dalam cubaan memilih lah...
suka suka lah..
dan banyak lagik..

bagi aku, biarlah percintaan yang terjalin dalam jiwa aku ini berkekalan...
hingga bila2.. dan bukan hanya sekerat jalan
so aku x tau apa yang sebenar sesetngah orang pikir kan...

sebab aku bkan lah pembaca pikiran orang...
aku ni hanya insan biasa yang mudah jatuh hati..
tp nak mencari orang yang jatuh hati pada aku tu susah lah plk...
kadang2 mls nak pikir hal ni...
Tp desakan mak ayah pun kene pikir jgk..
huhu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan