2011/03/13

MALANG berbau atau tidak berbau....

hahha.. apa punya tajuk lah...
tapi memng x berbau n x dapat dihidu....
td kuar... ingat nak tukar bateri jam.. tp rupanya2 jam tu memang dah rosak...
so g lah beli cari JAM baru...
cari punya cari punya cari...
pastu dapat lah jumpa..
bila dah beli n bayar..
aku pula duk mengedik nak belek2...
bila kuar je dri kedai jam tu...
pummm... jatuh.. habis pecah cover depan jam tu..

aduhaiiii~~~

memng malang... muka selamba je ambik n bla dri kedai tu... ish2.....
huhu..tp jarumnnya still leh jalan....
moral value of the story :: ntah lah.. hati2 di jalan raya~~




esok nak ke KL... aku KONVO...
tp aku rsa cm xdek pape perasaan..
orang lain cm hepy je nak convo..
aku... ??? biasa2 je..
baju pun xbuat...
kasut pun pakai kasut g sekolah....
tudung putih yg telah ditetapkan syarat pun, tudung lama...
x warna putih dah kot...
jadi kelabu.. hahhaa
ni pun x mngemas lgi nih...
mls2.. mls2...mls2..

alamak...... tdi g msk chip.. pastu mak tanya soklan yang sma....
ish...
sangta benci bila terpaksa menjawab soalan "itu"
apsllah sepupu2 aku semua dh mengatai nak nikah...
tempiasnya aku gak yang kene... hai ya.....
huhu ~~~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan