2011/03/29

satu persatu...... tu dia.....


what up . .. what up.....
haha..
mulai hari ni.. aku nak citer sorang2 plk alkisah student2 kesayangan aku nih..
huhu ~~~

Jom kita TERJAH...
kita bukak pintu kelas bdak 2 SATRIA..
bagi yg suka bca.. b4 nih aku bnyak kali gak duk cerita story mory pasal anak2 aku nih..
hehe...
tp kali nih aku nak cerita sorang sorang...

ROSHAM... nama dia nih rosham.... mula2 aku masuk, aku sokmo lah sebut nama dia. ""rosham Nor""...
senang nak ingat...
budak ni pandai baca...
tp kadang2 tu malas nak eja..
kalu pekataan baru tu, bila suruh eja..
mls lah dia nak eja..
ish2...
Matematik plk ?? ermm.. agak lemah.. tp x per.. dia msti boleh kalu dibentuk lagi....






ROSLAN @ dasong...
budak ni dgn abang2 dia.. muka macam copy paste...
memang sebijik...
dasong ni agak pandailah dlm kls.. boleh mngeja sikit2...
abang dia thun 6 (royzan).. n thun 5(rozal).. yg thun 5 tu aku ajar , tp abg dia yg thun 5 ni kecik je..
muka dah lah sama cm dia.. pendek plk tu.. mcm kembar pun ada...
yg thun 6 tu, bdn besar.. tp kuat nangis... manja... ish2...




ZAMRI .. ni sorang lagi...
diorang ni ber4 mmng BFF.. besfrend forever....
tp kadang2 eh bukan kadang2.. selalu buat aku marah...
selalu nak buat aku membebel tiap2 pagi..
dia ni ketua kelas....
zamri ada kakak..
nora thun 4
suhara thun3
n adik sabri tahun1..
kira semua aku ajar kls adik beradik nih...







AZLAN @ geng
geng2.. bila pangil mesti senyum n buat muka...
geram gak tngok dia.. mana x nya.. kalu panggil buat muka...
dia ni kurang sikit berbanding dgn kawan2 dia ....
kalu di tanya pun, slow je nak jawab...
pastu mcm biasa.. buat muka...
aishhhh ~~~








DAWIS... comel budaknya.. bulu mata lentik..
aku asyik kata kat dia..
""kamu ni dawis, macam budak kecik lah !!!""
pstu mesti aku terpikir.. dia ni mmng budak kecik pun..
ishhh....
abg dawis FAZAL thun 5 sekelas dgn rizal...
kira sekolah ni penuh adik beradik je...
senng nak ingat n tau..




HAYATI.. oo hayati... budak pempuan ni duk asrama skli dgn geng2 laki...
kadang2 sngat diam.. tp bila duk skli dgn geng2 dia yg besfred forever tu..
kecoh lah plk.. ish2.. kanak2 btol lah...




ni adalah student aku kls 2 SATRIA...
kelas kedua dari tahun dua kelas yg sememangnya hanya ada 2 kelas je..
cikgu2 kadang2 mls nak masuk kelas ni.. biasala.. klas akhir..
tp aku suka masuk kls ni..
diorng ni student aku....
skrng comot2 semua..
x dpat aku bayang kan mcm mna 4 thun akan dtng.
diorng akn membesar depan mata aku..
mesti kelakar.. sbb dri thun 2 smpai lah dah nak ambik UPSR..
tu pun kalu ada rezeki di sini lagi...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan