2011/03/01

tutorial _ sekali lagi hanya di 2 SATRIA




hahaa..
kesian budak2 ni jadi bahan post entry aku....
xper2.. diaorang ni akan aku ingat sampai bila2
selagi akaun TEROWONG ILUSI ini x di hack o x di apa2 kan oleh
penjenayah cyber... ahaks~~~~

hari tu aku ada upload sesi pengajaran dan pembelajaran semasa di kelas 2 SATRIA..
tp time tu hanya dengar suara jer..
oleh hal yang demikian....
kita up sikit....
kita upload sekali dngan gambar...
hahhahha ~~~


alang-alang menyelup pekasam....
biar sampai ke pangkal lengan...
so ni aku upload sekali pic2 comey anak2 murid tersayang aku nih...
hehhehee ~~ insyaAlllah, dan kot aku tngok diorng sampai besar ke sekolah menengah...
(maknanya di sini, lama lagi lah aku kat sek ni..)
hahhahaa ~~~

jeng2.....
pic2 student yang comey..
cikgu???? ermmm.. no komen...
^
^
^
^


^
^
^
^


^
^
^



^
^
^
^
^
^



* tdi jumpa kak kerani.... tanya psal GAJI....
ermm... gaji aku bulan 4.. lama kot...
bulan 4 tu awal ke tngh ke akhir????
huhuhu ~~~
pastu dia kata gini..

"saida.... awak ni cepat burn lah...."
"hari tu mula daftr cerah sikit saya tngok.."
"ni cepat yek burn..."

dalam hati aku... aiii.. aku ni mmng ke gelap dri awal....
mna ada cerahnya..
bila pulak tang cerahnya....
macam mna lah konvo nnti kan.....
hai ya.....
ahaks~~~....


8 ulasan:

  1. hahaha.....comel2 pelajar misz..akekeke
    k-a-s-i-h-..s-a-y-a-n-g-...a-b-a-h-..hahahah
    *bulan 4 ni rase mcm nak turun karak jer....rase mcm ade orng nak belanje makan lak..akekeke

    BalasPadam
  2. cepat giler hang komen... hehee..
    ni pun letak pic budak2 sebb ko nak tngok hari tu kan...
    hahahhaa...
    boleh2.. dtng lah karak.. bulan 4 ni.. kakak blnja adik2 k.. hahaha~~

    BalasPadam
  3. mestilah cepat....uptodate punye orang maaa....hahahaha
    a'ah....baru dpt gambaran tengok pic2 diaorang..hehehe
    karak-n9....pergh!! jauh ler....

    BalasPadam
  4. hahaha..ok x diorng?? ok kn??
    jauh??? ermm.. selamat duit aku.. hahaha

    BalasPadam
  5. misz kasi wang post lah..hahahaha,,
    x payah ad nak turun2..hehehe

    comel2....sesuai lah dgn umur diaorang skrng...
    kalo dah besar x tau lak mcm mane nnt..hehehe

    BalasPadam
  6. dh besar nnti hensem n macho lh...
    kalah lh aku gni.. huhu ~~~
    wang pos??? jauh lh nk berwang pos nih?? haha.... bndar krk jauh.. hahaha

    BalasPadam
  7. cis!! alasan je misz!
    hahaha,,
    hendak seribu daya...tak mau seribu dalih~~
    hahahaha

    BalasPadam
  8. hahaha...ad aku dh aprove ko... slamat berkenalan kawan baru... hahahhahhaa

    BalasPadam