2011/02/01

22 kisah lagi ~~~

Postor2.. posting..
hahhaa.. nampaknye x lama lagi..semua akan meneruskan hidup masing2 dengan kerjaya yang dipilih..
huhu ~~ semakin jauh aku dengan mereka mereka ini..
maklumlah, 5 thun setengah bersama.. diaorng lah, aku gaduh, aku main, aku sembang,aku nangis, aku cerita, aku gosip, aku ngumpat, aku bising, aku diam.. banyak lagi lah.. ermm..


****gambar ini diambil 5 tahun yang lepas.. so sila imaginkan selepas 5 thun duk di maktab mcm mna..
selamat berimagin.. hahhaha..


GADIS GADIS DARI KIRI

Safiah - JOHOR
Teah - N9
Saida - PAHANG
Tini - PERAK
Ita - JOHOR
Ifa - SELANGOR
Kathy - PERAK
Am - SELANGOR
Dayah - N9
Kama - SELANGOR
El - JOHOR
Nadiah - PERAK
Su - PERAK
Ina - KEDAH


TERUNA DARI KIRI

Hafis - N9
Wan - PERAK
Faizul - N9
Fahmi - KEDAH
Shahir - PERAK
Abu - SELANGOR
Daus - SABAH
Waiez - PERAK


Cube perhatikan.. pantai timur aku sorang jer..
*psss:: kalu nak g mana2, korang bincang lah kertas kerja.. aku jauh, dah siap, aku join jer.. ahaks !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan