2011/06/04

CUTI SEKOLAH.......

hari ni pg jalan2..
sebab adik bongsu balik umah dr PUNCAK ALAM....
so, jalan2..
bg dia hilangkan stress tu..
huhu ~~

mula2 pg MEGAMALL...
pastu g KUANTAN PARADE...






makan n makan n makan n makan
lagi.... kat megamall..
nak cri CD ST 12..
nak pasang kat kereta.. tp x jumpa..
jumpa benda lain plk...
hehhe..




sempat jalan2 kat sekitar ZOO TERUNTUM...
pastu g TELUK CEMPEDAK...
ramai giler manusia yang datang...
maklmlah...
cuti sekolah...
masing2 mak bapak bawak anak2 bercuti...



kemudian, g PASAR MALAM...
katanya pasar mlm terpanjang kat kuantan..
tp cm x best je..
hahhahha





n then.. masa nak blik...
empunya kereta blur..
x pasti nak kuar mana..
situasi agak panik..
mujur orng kuantan yg kat situ..
memahami..
mklumlah...
krete kakak aku plat KL...
n kereta baru...
so, mungkin lah pakcik tu kata...
budak tu bru dpat lesen kot..
hahhahaa...

apa2 pun terima kasih banyak2 kat brader yg tolong undurkan kereta kakak aku tu....
hehhe..
laki orang k !!
ahaks...
hahhaha....

nak tengok aku shoping apa????

^

^

^

^

^

^


3 PASANG KASUT...
bajet nak beli 1 pasang je..
last2 tengok ada sale..
erkkkkk!!!
anggaplah stok kasut untuk tahun ni n tahun hadapan...
huhu...
lagipun, kat KARAK@BENTONG xdek shoping mall..
so time nih lah aku nak beli2 bagai~~


tetiba teringat !!!!!!

jeng2..
^

^

^

^

^

^


kasut ala2 CENDERELA yang aku beli 2 tahun lepas kot....
kat PENANG..
time pg jalan2 dgn my adik...
huhu ~~
penah pakai sekali je...
tapak pun suci murni lagik
ermmm.. bila lah aku nak guna kasut tu..
terlampau cute!!!
x sesuai dgn aku yg x berapa nak Cute nih !!
hahhaha ~~~




malamnye, abah n mak buat sate khas untuk kami..
sebab semua ada kat umah..
TERIMA KASIH banyak2...
jauh di sudut hati mak abah untuk berikan kegembiraan pada kami...
maafkan kakngah andai ada salah dan silap...
khilaf dan sebagainya...
=)

bye2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan