2011/06/03

SETAHUN lebih sudah kita bersama..

dah setahun lebih dah...
awak sehidup bersama saya...
erkk....
syukur sangat2 sebab aku ada dia...
hahha..

nampaknye, aku sngat hepy bersama dia...
walau kecik,
xpe, comel...
(cm tuannya)
ahaks~~~

ayat sapa lah tu kan....
huhu...

dia sentiasa bersama aku..
masa pg balik dari KEDAH...
jalan2 ke MELAKA...
menghadiri konvokesyen di PICC..
ulang alik dari ktn ke KARAK...
bersama2 main air di GAMBANG WATER PARK..
aouchhh... sangat special buat aku....
dan sangat menjadi ingatan dan memori selamanya...


walaupun dulu x hbis2 telinga ni dengar orng kata...
kecik lah..
lekeh lah...
biasa2 je..

at least, tu aku punya..
engko ada??
huhu....

apa2 pun orang kata..
aku sngat BAHAGIA...
miss youuu...
muahh.. ahaks ceh!


jeng2....

^

^

^

^

^

^

^

^

^





erkk.. ni ke??? ish2...
memang comel pun... hahhaa







Tiada ulasan:

Catat Ulasan