2011/06/25

ditinggal bus, teksi @ keretapi....


bila kita pernah naik bus, teksi mahupun keretapi,
pasti kita pernah melalui saat ditinggalkan oleh pengangkutan awam ini....

pastinye lah..!!!
sama jugalah dgn aku..
xkesah lah nak cerita pasal pngangkutan awam atau benda lain yang tersirat...
dan yang pasti aku semakin di tinggalkan...
jauh ke journey yang lain..
huhu ...

apapun yang terjadi,..
hdup mesti diteruskan...
perjalan mesti di sambung...
bagi mereka yang melupakan@ meningalkan aku di persimpangan...
suatu hari nnti pasti akan kembali..
untuk membawa aku ke destinasi yang lain bersama2...

biasalah lumrah kehidupan...
lumrah dunia...
lumrah alam...
sekadar menanti suatu episod baru..
siri lain yang membuatkan aku gembira seperti suatu ketika dahulu..

apa yang terjadi, anggaplah sebagai detik istemawa yang akan dilalui..
hargailah masa yang ada..
kerana ia xkan kembali..

huhu...
=P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan