2011/06/29

SILA hormat saya, sebab saya HORMAT awak...

sila lah hormat saya, sebab saya juga hormat pada awak2 semua....
kenapa perlu bermasam muka??
kenapa perlu diam membisu???
kenapa .. katakan kenapa.. lalalalallalalaa ~~~

saya rsa saya dah buang semua kelakuan-kelakuan... habitat-habitat buruk saya yang dulu2..
tp still ada yang x puas hati dengan saya..
pelik..
macam saya ni dah buat satu kesalahan yang besar!!!
macam saya pulak yang mencetuskan perang dunia ke tiga...
aishh....
huhu~~

stress2..
sapa yang kenal aku, mesti tau aku ni jenis mcm mana...
benda kecik pun , aku pikirkan sampai sebesar2 nya...
aduhaiiii...

ada x sapa2 yang boleh paham perasaan hati kecik aku nih...
kalu dh bermasam muka,sapa lah yang sakit..
aku gak yg sakit..
kepala aku gak yang sakit...

xkan sampai nak merayu2.. eeee... plessss lah beb..
hahaa

ok... nak buat x tau..
buat x kesah..
walau hakikatnya kesah!!!
bye!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan