2011/06/27

Saya bukan PUTERI.. tp saya boleh jadi PUTERI..


Saya bukan PUTERI.. tp saya boleh jadi PUTERI..
boleh kot sekiranya kita berangan..
macam angan2 mat jenin..
huhu..

x salah kalau sekali sekala kita buat hobi "berangan"
bukan kuar duit pun...
bukan hari2..
hanya sekadar sekali sekala untuk menceriakan hati kita ini..

lumrah dunia...
bagi aku seorang gadis biasa untuk berangan...
mencari hiburan..
menceriakan hati kecil..
yang gundah gulana..
di alam duniawi ini..

bagi aku.. kalau nak berangan tu boleh...
jangan lah sampai memudaratkan diri..
jangan sampai melekakan kehidupan..
hanya sekadar untuk menceriakan hati, jiwa, naluri dan sebagainya...

** tetiba sekarang aku "tersuka" pada seseorang...
selalu mengintai samada dia on9 fb ke x...
huhu
angau!!!

sapa yek???? kalu korang teka,
yang pasti semua itu salah...
sebab korang terkejut sapa orang itu.
huhu ~~

bye!! assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan