2011/09/07

HERO ke herot????


HERO!!!
semua orang nak jdi hero
betul x?
hero utk lelaki
tp dlm kes ni
boleh je kita guna perkataan hero utk semua
x kisah lah lelaki ke
perempuan ke 
semua sama

~~~

yup
aku juga seperti itu
nak jdi HERO
nak jd PAHLAWAN
tp boleh kah?
mampukah?

ermmm...
sangat susah untuk di jangka
tp begitu lah
bagi aku
aku hanya mampu dan cuba yang terbaik
x dapat jdi HERO pun xperlah
asal sudah mencuba

mungkin usaha kita tidak nampak pada mata kasar manusia2 sekalian
hanya kita yang merasa
mengetahuinya
mengalaminya


~~~

APA YANG AKU HARAPKAN
aku nak menjadi manusia yang memberi keselesaan kepada semua orang
tanpa mengharapkan orang jengkel pada aku
menyampah pada aku
meluat pada aku
serabut pada aku
NO!!!!
aku x nak macam tu


~~ 

biar x dapat jadi HERO
asal orang selesa dgn aku
itu sudah memadai..

AMIN

** hanya nak jdi insan yg baik kat mata orang
asal orang x menyampah kat aku 
itu sngat bgus lah..

hehhe ~~







Tiada ulasan:

Catat Ulasan