2011/09/21

pengawas UPSR kene rasuk!!

ok..
semua dah sedia maklum yg aku jaga periksa UPSR hari tu..
sekolah dirahsiakan..
atas tiket rahasia kerajaan..
huhu

ingat semua berjalan lancar..
tetiba ada kes rasuk merasuk pada hari terakhir tu..
hari jumaat..

dasyat....
aku terasuk sekali..
huhu
chop2..

kene tipu je..
ada 2 orng murid terlibat dalam kes ini..
murid tersebut plk calon 5A
jdi semua orng turun.. 
@ datang ke sekolah..
memantau

PPD
JPN
n sebagainya...
mujur bukan najib je yg turun padang...

so aku yang perempuan ala2 kebal ni pun
kene lah jaga budak tersebut..
2 org budak tersebut di asingkan..
takot meracau
n menganggu murid lain
huhu
~~~




ni gambar beg tangan n botol air ..
aku punye..
saja nak interframe..
huhuhu ~~



ini lah murid tersebut
mula2 ok
pastu masa paper BI
dia meracau
menangis tiba2
datang ustaz @ hero malaya
menyelamatkannya
memang macam dalam TV
real beb..
huhuhu ~~

biasa2 aku yg peminat citer hantu ni tngok kat tv je..
ni kat depan mata
bukan pada skrin

ingat nak tngok gambar
tp malas lah plk
kang menjerit "hantu" tu kang
aku x tanggung..
hahhhaa

tamat sudah UPSR
TAHUN DEPAN 2012 nak jadi lagi boleh...hehhe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan