2011/09/10

kereta berpusing di depan mata...

astagfirullah hal azim...
mujur aku xdek pape....
seperti tengok kereta mainan terbalik..
ini lah kali pertama aku kemalangan berlaku depan mata...

KERETA HITAM (jenis x pasti.. maybe VIVA)
mula2 kereta tu pintas kereta aku dan kereta waja di depan aku.. 
dgn lajunya..
lepas tu aku plk potong kereta waja tersebut..
dan2 je aku potong kereta waja.. 
secara otomatik, aku duk lah belakang kereta hitam tu
dan aku betul2 nampak kereta tersebut terbalik
aku x tau nak buat apa..
mujur cepat mengelak..
nak potong ada plk kereta putih
laju gak..
(kereta kak su) 
yg sama2 nak menuju ke SG DUA
lepas je kereta kak su
aku pun terus ke depan

mujur sempat mengelak
kalau tidak....
hanya ALLAH je yg tau mcm mna
masa tu aku dgn Yati je kat dlm tu
(housemate)

sangat2 berdebar
maybe jalan licin
maklumlah
sekarang musim hujan
kereta plk laju
aku pun bawak laju

tdi lalu lagi kat tmpat kejadian
slow je aku bwk
hehe
takot kot...
aku harap pemandu n penumpang kereta tersebut selamat
semalam JALAN HGWAY KARAK memang banyak kemalangan
jalan licin
dan banyak selekoh

betul pesan abah..
jgn bwk laju2
kalau aku cerita kat abah
mesti abah bising
n nasihatkan aku jgn bwk laju2

walaupun abah bising
tp betullah kata abah tu..
hehehe~~

**JANGAN BAWA LAJU2..
HATI2 di jalan raya!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan