2011/09/21

KURSUS KSSR DUNIA SENI VISUAL TAHUN 2


Hari pertama dan kedua..
Tarikh : 20 - 21 september 2011
Tempat : PKG karak

ok.. aku terpilih menghadiri kursus lagi,...
minggu lepas g jaga exam
minggu ni pg kursus..
mula rasa rindu pada suasana sekolah !!!

ok
orang sudah mula percaya pada saya..
huhu
 ~~~

nnti mesti kene g kursus akan datang....
x per..
kursus boleh tambah pengalaman.
tambah kawan
tambah apa2 je lah...
huhu 
~~

banyak aktiviti yang aku buat sepanjang 2 hari berkursus ni..
sebenarnya kursus ini selama 4 hari
tp ni aku citer yg 2 hari dulu lah yek
huhu 
~







macam benda baru belajar..
walaupun mula2 agak BORING!!!
hahhaa
ye lah.. mana x nye..
benda 5 thn aku bljar.
benda yg sama..
tp ada gak benda baru..
contoh belajar buat gasing, bunga tulip,..
ala2 origami lah...

TAPI!!! aku jumpa sorang cikgu ni..
lepasan KPLI..
perempuan lah..
dia pun ambik opsyen seni..
n dia bg semangat kat aku...
walaupun aku ni opsyen seni, minor plk PJ PSK bukan subjek teras.. dia minor BM..
tp dia x macam orng lain.. dia kata, xper.. nnti dah lama2 ajar.. boleh lah mahir subjek lain..
bukan hanya seni.. huhu

sbb dia tau, aku ajar sains n subjek lain..
huhu ~~
yg kadang2 memperlekehkan aku...
thanks kak mazidah !!
hehhee

aku jumpa rmai kawan baru..
cikgu pengalaman!!!
huhu ~~

aku suka!!..
dapat bnyak kenalan!!!

nnti kita jumpa di slot ke dua plk yek. bye2!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan