2011/09/05

semua sayang saya????

KENAPA ADA TANDA SOAL
??????




pic ihsan dari seorng bloger...
ambik melalui GOOGLE..

_________________________________________________

yup.. single is gourges!!!
ok...
itu kata hati aku
apslah ramai org kat luar sna
yg sayang sangat  kat aku ni
asyik tanya hal2 yang agak sensitif ni

relax2..
aku bukan 30..
25 pun x sampai lg
jadi jangan lah korang semua risau

aku percaya pada takdir..
pada sinopsis
jalan cerita yang telah ditentukan ALLAH untuk aku
setiap manusia di ciptakan berpasangan
maybe pasangan aku di luar sana masih mencari2 aku
hehehe

aku selesa
bahagia dgn kehidupan sekarang
xdek komitmen
bebas nak buat apa

bagi aku, perkahwinan biarlah sekali seumur hdup
biar lambat
asal bahagia
tp aku bukan andartu ok!!!
ahhahhaha ~~
korang doakan yg terbaik utk aku ok!!

lallalllaaaaa ~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan