2011/09/13

PENGAWAS PEPERIKSAAN ~~ yeah!! saya!!


ermm...
ni  merupakan pengalaman baru untuk aku
yeah!!!
aku suka kutip pngalaman
aku muda lagi
so boleh timba pengalaman..

hari ni adalah hari pertama UPSR
hari pertama aku sebagai pengawas peperiksaan
dulu masa sek, adalah jugak berangan nak jdi pengawas 
tp xdek terpilih pun
huhu
hanya masa kat SM (A) je aku di pngawas perpustakaan
so, kali ni aku dilantik jadi pngawas pepriksaan
dah lah 1st time, pastu jadi TIMBALAN KETUA PENGAWAS plk
huhu
pape pun.. aku turut kan aja..
boleh berlajar
aku dalam bidang perguruan ni bukan setakata 3 4 tahun
maybe 2o lebih  tahun
itu pun kalu panjang umur...
huhu

apa yg terkilan sikit..
aku di sek lain
x sempat nak tngok budak2 sek sendiri masuk dan keluar dr dewan exam
hanya doa yg mampu aku iringi..
insyaAllah..
huhu ~~





Tiada ulasan:

Catat Ulasan