2011/08/22

Bila LELAKI memilih yang cantik..

sangat klise tajuk kali ini..
yup...
tp itu lah hakikatnya..
dalam kehidupan yang nak hampir suku abad ni..
tp blom lagi ok!!!
aku dah berkenalan dgn ramai jenis lelaki..
dr classmate maktab..
clasmate sekolah..
n sebagainya..

macam2 ragam dan peel yg dah aku jumpa...
semua hanya memandang pada paras rupa..
itu yang 1st..
hati budi lain citer..

tp maybe itu lumrah..
kalu ditanya kepada perempuan pula...
mereka pasti mau memandang pada yg hensem..

2X5 je lah....
lumrah dunia...

ada org kata aku kasar...
that s ok bro..

ada org kata aku gelap..
that s ok gak bro..

so what?? x kan tetiba gua nak mengedik2 kot..
itu bukan aku lah wei...

apa2 pun yang terjadi..
ikut korang lah..
aku tetap dgn aku...
xkan menjejaskan apa2 pun tentang aku...



Sy cantik kan??
sbb tu datuk K suka sy..
lallalalallalaa ~~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan