2011/08/14

BUKA PUASA..

MINGGU ni aku balik umah...
berbuka di rumah..
bersama mak n abah...
yg lain x blik.. x cuti..
so aku je yg blik umah mnggu ni..

bestnya, mak masak juadah kegemaran aku...
apa lagi...
sambal petai lah!!!!

hari JUMAAT mak masak sambal petai kerang...
n hari ahad mak masak sambal ikan bilis petai...
bestnya lah.....
walau busuk, tp tu yang aku suka tu..
kalu benda2 busuk lain, aku x mkn plk..
petai je aku makan...
hehee...

nyum2....

(ni gambar internet.. x dek pun udang... yg adanye petai je... )
tp memang berasaskan petai lah ye,...
hehehe....


xkan lauk petai je kan..
so bnyak lagi lah lauk lain.. serta kuih muih...
ada ikan masak lemak..
telur sambal...

hari lain plk, asam pedas...
kangkung..
macam2 lah..
huhu..

MEMANG MACAM SYURGA MAKANAN...
heehehe...
kalu lah duk sebulan kat umah...
badan memng naik lah...
macam Zahran..
hehehe...

sebelum balik, makcik iah datang ambik baju,..
boleh plk makcik aku kata aku mkin kurus..
ish2.....
kurus sngat ke..
x dek lah kurus pun..
cengkung je kot..
hahhaha.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan