2011/08/29

BUDAK sekolah buat cikgu menangis!!!!



huhu ~~
sedihnye lah tittle untuk post entry kali ni..
tp memang betul..

aku x tipu...
diorang buat aku menangis!!!
sob2...

hari JUMAAT yang lepas merupakan hari terakhir sebelum bermulanya cuti persekolahan penggal kedua..
so dikesempatan itu, cuti yang bersempena dengan cuti HARI RAYA dan cuti KEMERDEKAAN
disambut baik di sekolah..
semua murid dan para guru bersalaman di antara 1 sama lain...

guru beratur panjang..
dan semua murid mengikut tahun akan bersalaman dengan para guru..
aku pada mulanya, sempat menyanyi lagu raya yang telah diputarkan oleh "radio" sekolah...
bermaaf - maafan lah antara murid dan guru..

n bila mausk je thn 6, macam biasa...
hero2 thn 6 yang kacak bergaya bersalaman dgn aku, sambil aku buat muka..
buat muka mcm mna????
hanya diorang je lah yg tau...

dan bila sampai je ke murid tahn 6 perempuan..
mereka ni dah main air mata dah...
aku sebagai cikgu yang sempoi..

kadang2 kasar perlakuannya..
tp hanya yg kenal aku tau aku mcm mna..
bab2 air mata ni.. aku lah juara..
tngok je budak nngis, smbil minta maaf..
dan ucap selamat hari raya..
air mata aku pun apa lagi..
keluar lah..



mujur dapat tahan..

n aku cuba lah buat lawak...
" cepat masuk blik air mata ni" hahaha
itu lah aku..
korang JAHAT...
buat cikgu nangis!!!!
hehehe...

papepun..
selamat hari raya!!!
sayang korang semua!!!
muah!!!!










Tiada ulasan:

Catat Ulasan